Η μουσική υπήρχε στη ζωή μου και στο γύρω περιβάλλον – ερασιτεχνικά και ως μέσο ακρόασης – από τις πρώτες μου αναμνήσεις. Θυμάμαι ακόμη την πρώτη φορά που άκουσα 3 χρονών κομμάτι που είχε ηλεκτρική κιθάρα με παραμόρφωση και ζητούσα συνεχώς από τον αδερφό μου τον Νικόλα να μου βάλει να το ξανακούσω και μετά μου το έμαθε στο πιάνο που είχαμε στο σπίτι. Ξεκίνησα μικρός τα μαθήματα, αλλά η επαφή ήταν κυρίως τραυματική τα πρώτα αρκετά χρόνια και περισσότερο με καθυστέρησε, παρά μου ανέπτυξε το κίνητρο και την ανάγκη που είχα να συνδέομαι με τους ήχους.
Σαν παιδί η κύρια αθώα και ευχάριστη επαφή μου με την μουσική ήταν όταν τραγουδούσα στο αμάξι όποτε πηγαίναμε κάπου (ευτυχώς οι δικοί μου είχαν την καλοσύνη να μου το επιτρέπουν και να με ενθαρρύνουν, ακόμη και σε μεγαλύτερα ταξίδια). Προς την εφηβεία ξεκίνησα να ακούω μουσική συνεχώς και άρχισα να συμμετέχω στις πρώτες μου μπάντες, οπότε κάπου εκεί ξαναζωντάνεψε κάτι μέσα μου. Το πιάνο δυστυχώς άργησα να το αγαπήσω, γιατί κυρίως με πονούσε μέχρι μια σχετικά μεγάλη ηλικία, όμως πλέον έχει φύγει η – περισσότερη – τοξικότητα που εσωτερίκευσα μεγαλώνοντας γύρω από το όργανο και το βλέπω ως τον βασικό μου τρόπο μουσικής έκφρασης.
Σε αυτή τη φάση της ζωής μου εστιάζω ως μουσικός και μουσικοπαιδαγωγός στις αφηγηματικές δυνατότητες του ήχου. Με αφορούν και με γοητεύουν αδιάκοπα οι άμεσες διασυνδέσεις μεταξύ γλώσσας και μουσικής και τα μεταξύ τους κοινά εκφραστικά χαρακτηριστικά. Έχω ως κύριο όργανο το πιάνο και βρίσκω εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον στον αυτοσχεδιασμό, στη σύνθεση, στο λάηβ performance και στην ηχογράφηση μουσικής, είτε ως πολυοργανίστας, είτε ως τραγουδιστής – δουλεύοντας με μουσικά σχήματα και ως σόλο καλλιτέχνης. Επιπλέον, είμαι ιδρυτικό μέλος της Athens Arts Collective ΑΜΚΕ, η οποία εστιάζει σε ανάπτυξη περιβαλλόντων κατάλληλων για καλλιτεχνική δημιουργία, διδασκαλία και έρευνα.
Το τελευταίο διάστημα ασχολούμαι με την διαμόρφωση ενός νέου σόλο πρότζεκτ, στο οποίο αυτοσχεδιασμός και σύνθεση συνδυάζονται και διερευνώνται από κοινού και ισάξια ως αφηγηματικά μέσα. Θέλοντας να αξιοποιήσω φωνή και πιάνο, επιδιώκω να επιτρέψω σε μια πληθώρα χρωμάτων και επιρροών να διαμορφώσουν αυτά τα νέα κομμάτια μουσικής, αγγίζοντας ένα φάσμα από gοth φολκ και avant-garde τζαζ ήχους, εώς ροκ, κλασικές και οριακά noise τάσεις. Παράλληλα, οργάνωσα και συμμετείχα στο κύκλο συναυλιών ‘Cycle of 4ths’, ένα live εγχείρημα και ταυτόχρονα μία κίνηση συλλογικότητας, με τη συμμετοχή μουσικών της avant-garde πειραματικής σκηνής της Αθήνας σε τέσσερις διαφορετικούς χώρους.Αυτή τη περίοδο παίζω στην παράσταση μουσικής και ποίησης «Πεπερασμένος Χρόνος» που στήσαμε μαζί με τον συνεργάτη μου Σωκράτη Τσεντόγλου και αφορά την συνειδητοποίηση της θνητότητας και την συμφιλίωση με αυτήν.